and so I am here...

So here I am! Inte trodde jag att jag skulle komma hit igen efter allt som hande mamma sist hon var har, men nu ar jag faktist jatte glad att vi kom hit. Jag pratar om Kurdistan, sist jag var har var nastab 10 ar sedan och ska jag vara arlig sa har jag inte haft natt rikgtig intresse att komma tillbaka, but here I am. Och vare sig vissa saker kan stora mig sa ar detta enda min familjs rotter och mina slaktingar bor har. Jag maste papeka att det ar 10 ganger battre an vad det var sista, det ar inte Europa som manga vill fa en att tro, men man kan iaf ga ner for gatan utan att det bildas en folkmassa som gapar efter en. Imorgon ska min morbror komma hit med sin familj och jag laaaaangtar sa otroligt och efter det kommer tva av mina fastrar =) jag tror aldrig jag langtat sa efter nagot jag inte igentligen saknat nar jag vart i Sverige, missforsta mig ratt, jag alskar min familj, men pa samma gang sa kande jag aldrig behovet att komma tillbaka hit, men det var nog mest men for att jag inte visste battre. IAF jag langtar otroligt efter mina kusiner och jag ska imorgon fa traffa min nya kusin som ar 5 ar som jag aldrig traffat men hort mycket om. Jag har lange haft det i bakhuvudet att jag vill lara kanna henne, hon har downsyndrom och ett hal i hjartat och manga ganger har jag tank att jag kanske aldrig fran traffa henne, men imorgon, imorgon, imorgon! =D Ja vad har jag gjort hittils..... ATIT! haha allt ar sa jaaaavla gott, allt, frukten ar sa sot, maten smakar sa mycket, ja allt ar sa gott och riktigt bra kvalitet ar det pa allt eftersom dom inte kommit pa hur man anvander bekampningsmedel som resten av varlden sa ar all frukt och gront naturligt organsikt, jag lastade i mandags pa med massa jordgubbar, granatapple, och kurdisk gurka, som ar den godaste i varlden!! Ja och nu har jag internet sa jag ska forsoka uppdatera bloggen lite, jag ser att Mishan ar lite dalig pa det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0