Breaking rules

Alltså vi åt nyss de godaste bullarna ever, kanel,kokos,vanilj, allt. De var så goda att jag var tvungen å ta en tugga från Avis bulle för att bli kvitt eftersom jag lät henne smaka på min först hahahaha. Vi köpte polly också.. jag älskar polly, jag kan döda en påse på typ.. 10 minuter, helt seriöst nu haha. Och jaa.. vi äter sjukt mycket och hela tiden, de är så vi behåller våra sjukt snygga kroppar!! Har ni sett Avis ass eller? precis. Vi köpte muffins oxå.. de blir senare ikväll, vi hyrde hangover hos min underbara vän Narek igår, och Salt, fast den såg vi igår, Angelina Jolie.. fan vilken brud alltså, så jävla snygg. Jag tänkte skriva, Är det några av er som sett hangover? sen tänkte jag.. nu ska jag fan inte börja låtsas som om vi har 1000 läsare haha. Jag tänker mycket, oftast rätt tappade tankar.. Iaf. Nu ska jag fortsätta att kolla på Jersey shore! Älskar Snookii <3



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0