Dum, dummare och den absolut DUMMASTE!

Okey, jag hoppas ingen tar åt sig allt för mycket, men vad fan! Är du dum i huvudet?????? Att tattuera in sin pojkväns namn stort någonstans på kroppen speciellt på ett av dom mest synliga platserna på kroppen är nog det dummaste som finns. Jag är idag 24 år och har vart kär och galen jag med, jag har inbillat mig att personen jag var tillsammans med var min prince charming och att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar, reality check bitcheeees I am SINGLE!!!! Och det kommer den här personen också vara inom kort det kan jag lova. Jag menar inte att vara negativ och avtrubbad som många skulle säga (hint hint shirin haha) men det är inte många relationer som man har när man är 21, 22, 23 som håller livet ut. Det sista man då vill ha när det tar slut är en stor jävla tattuering som inte kommer gå att täcka, plus att man ser jävligt dum ut in public efter att ha blastat på diverse sidor på internet om hur nöjd man är över sin nya "branding". Allt jag kan säga är att jag fan hoppas han var like blåst och tattuerade in hennes namn med....
I will let u know when they break up ;)

Kommentarer
Postat av: frida

hahahah seriöst älskar att ni startar en blogg....... då har ni nåt att göra på nätterna<3

2011-01-13 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0