=@

Ja då sitter man här på Hermods redo för provet då en av lärarna kommer fram och frågar mig vad jag heter, hon ser väldigt fundersam ut och jag tänker att nu har dom screwed it up again! Och ja det hade dom, nej men vi har dig inte på vår listá. DRIVER DU MED MIG??? Jag har meiljat er i månader och först säger ni att ni tappat bort min ansökan och sen säger ni att ni lagt den i fel hög med papper och nu det här!?! Men efter lite diskussion så säger läraren, men jag känner igen ditt nman, vänta lite.. jag sitter och väntar och hon kommer ut och säger -Oj haha jag glömde skriva in dig på listan för idag. DRIVER DU!!!!!! Tack och lov så fixade det sig, men ärligt kan folk ta sina jobb på lite mer allvar? Eller dom kanske inte vill att man ska bättra sina betyg och utbilda sig mer, för ska jag vara helt ärlig så är min engelska 10 gånger bättre än hon som ska lyssna på mitt föredrag, just sayin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0