Off I Go!

Ja då var klockan 7.40 och jag har fått 3 timmars sömn. Nu ska jag äntligen få validera min Engelska C kurs som jag igentligen skulle fått validera i oktober, men vissa hatar sina jobb så mycket att dom försummar deras klienter eller vad man nu ska kalla oss haha anyways, efter månader av tjat ska det äntligen bli klart idaf, iaf den skriftliga delen, sen måste jag läsa 2 romaner, diskutera en artikel och hålla ett fördra. Jag trodde ärligt att jag skulle gå in, göra ett prov, få MVG och vara klar, men icke sa nicke haha Fatta vad fail om jag inte skulle klara den skriftliga delen?!?!?!?!??! FAIL! jag som bott, jobbat och pluggat i USA haha tanken slog mig fan inte föräns nu. Äh det kommer nog gå bra. Mishan och Annie ligger och spoonar och jag ska nu dra iväg, fy faaaaaaan vad jag önskar att det fanns Starbucks i Sverige och people den på Arlanda räknas fan inte!
PS Mish mata Annie tack =)

Kommentarer
Postat av: Evin

AVESTA KHANM, jag har precis tentat av Engelska C, med just de grejerna du nämnde nyss, fick MVG i kursen. Har kvar min artikel-diskussion och mitt föredrag om non-fiction bok. Vill du ha allt?? Holla om du vill



AAA jag läser er blogg, fett uttråkad och så mycket reklam som ni gör på face blir man ju nyfiken

2011-01-28 @ 01:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0