So all my

hahaha jag kom en sjukt rolig grej från i fredags, när jag och Linus hade dansbattle om vem som kunde gå mest low, HAHA, och så börjar Linus " go low " och jag sätter mig mitt på dansgolvet och ba " SLÅ DET HÄR!!! LÄGRE NER ÄN DEN HÄR KAN MAN INTE KOMMA " ahahahhaha, vi hade så jävla kul. och när Vanessa stod på alla fyra, liksom, vadfan gjorde vi? hahaha, och man får inte glömma Jaris moves, de var guldvärda! De va längesen jag och Vanessa festade tillsammans eftersom hon flyttat till Stockholm, vi har alltid roligast med varandra, helt sjukt tappade e vi ! Vi drar ut de galnaste sidorna hos varandra haha.

Detta är Vanessa och Linus, Aka min mamma och pappa!





Två bilder från när jag och Vanessis festat och haft så jävla kul!


Nu ska jag försöka sova, Avi somnade förlängesen, och hon har redan pratat om tre olika saker i sömnen, hon e rolig. Jag längtar att ställa mig bakom en bar, fredag kom, jag vill göra det jag är bäst på!


Kommentarer
Postat av: Mia

MEN HALLÅ. Uppdatera då!!

2011-02-16 @ 20:31:56
URL: http://duvetmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0