Starstruck

Alltså, vi måste ju vara sämst på att blogga, ha ha. Men jag har njutit av att ha varit ensam och Avi har varit i kurdlandet liksom. Mysiga grejer! Avi köpte hem en flaska raki till mig, de måste ju va de äckligaste som finns, men min spritsamling består liksom av typ Absinth och cannabisvodka liksom, inte speciellt gott de heller! haha. Veckan avi varit borta har jag inte gjort ett skit! Varit på cornetto två gånger och käkat, var ute och festa med Vanessa, Linus, Jari och Mikaela på Blue moon i fredags oxå. Vi hade det så jäävla kul, helt sjukt. Fan va vi söp haha, inte okay. Jag beställde in shots efter shots, drinkar efter drinkar. Men vi alla hade sån jävla skön fylla haha, och Linus fylllde år efter tolv, så då blev de kaos! Men annars, har jag inte gjort ett skit:D. Folk har kommit förbi lägenheten och hållt mig sällskap, mysigt.

Idag så shoppade jag och Avi ihjäl oss typ, man kan väl säga att det märkts av att vi fått lön hahah. Kanske kommer upp nå bilder på de vi köpte någon dag, om vi ska bli såna där bra bloggare.. HE HE.



Idag kom jag fram till att detta ska bli min nya pose, HAH. Avi diggade
ideeeeeen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0