Tänkte presentera våra absolut närmaste som kommer nämnas mycket i bloggen!

Det här är våran Shirin, vi har känt henne hela livet och ser henne som en i familjen! Hon jobbar på Vila och Pluto och ska börja plugga med mig på MDH den 25e =)

Det här är Marta! Vår alldeles egna polska G! Hon pluggar på KTH och är den smarta av oss ;)
Juanito har Avi känt i snart 9 år och har under de senaste året blivit nära vän med familjen, även han ses som familj och tvingas med på alla familjefester så som Såmas student!
Och sist men den som har störst del av iaf mitt (Avi) hjärta är Johanna! Hon är mer än min bästa vän, hon är min syster, my soulmate skulle jag kalla det! Vi har vart inseparable enda sedan matkön i 2an då vi blev bästa vänner. Hon besökte mig flera gånger när jag bodde i Philadelphia och mina bästa tider i USA var när hon var hos mig. Hon bor idag i Malmö med sin sambo mr. Castro och är utbildad ingenjör. Henne kommer ni höra mycket om =) She is my baby! Hon får även en full size pic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0