This is why models need to shut up!

Jag måste bara få uttrycka mig om Tyra Banks! Hur kan en människa vara så dryyyyyg? är det ens möjligt? hon kan fan få allt att handla om henne, I used to be fat, I used to be fat too, I understand, I had an eating disorder, So did I, people think I am stupid, people assume I am stupid too, people think I am ugly, when I first started modelling people thought my forehead was to big, my parents hate me, my mom hates me too, OMG!!! Palla få att att handla om sig själv! Det är inte många människor som stör mig men hon gör det! Congratulations you are still in the running for becoming NOTHING bitches! Smieyes for me, like I do, like this och hon gör den absolut dummaste minen någonsin haha. Jag kan föreställa mig hur det är att vara ute med henne eller som kille vara på en date med henne, hon måste babbla om sig själv konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0