Understand me

Fan, vi är ju redan sämst på att uppdatera haha. Jag kan ju berätta att vi i fredags drog till stockholm med Juan och Ambo för lite fest sådär. Vi skulle till massa olika ställen, men vi fastnade på StureCompaignet. De var väldigt bra, sjuk musik! De var första gången för mig så :).  De regnade snygga killar! De är inget man är van med här i västerås hahaha. Vi körde hem vid halv 4 typ, och var hemma 5. Det hade varit helt okay om vi inte skulle upp klockan 11 typ!!! hahah, jag hade tatueringstid 12 hos världens bästa Jari på fatcap. Gjorde äntligen mitt öga! Ett skyddande öga. Har velat ha de i typ 2 år, fast gjort massa andra tatueringar istället haha. De gick bra och gjorde inte så ont som jag förväntade mig, men det kan ju vara för att sist så satt jag i tre timmar och gaddad ryggraden liksom. Lite skillnad haha. Vi drog ner på stan efter för att käka lite, för omväxlingens skull så blev de vivaldi.. fast måste ju säga att jag saknade cornettos sallad lite haha. Vi drog hem och vilade i några timmar.. ( Bakfulla och tatueringstider funkar ju inte så bra ) Sen drog vi iväg till jobbet! De var en bra kväll bakom baren för mig, inga dryga gäster som ville tjaffsa och allt rullade på, hade dock väldigt ont i armen och var rädd för att de skulle stänka sprit på tauteringen, men de va lugna puckar! :D Många vänner kom förbi baren också, alltid lika kul. Cornetto-tjejerna som jag älskar! Fan vilka underbara tjejer, Juan kom förbi, Lovisa, Mia, Jean-pierre och många fler. Jag älskar mitt jobb, jag jobbar med världens mest underbara människor, och vem har turen att jobba med sin syster också liksom! Hemma vid 3 som vanligt. och vaknade vid 4 haha. mysiga grejer.

Här kommer lite bilder.

Påväg till stockholm




Sturecompagniet




På fatcap!


På fatcap hade vi mysstund, Vanessa och Linus va där för att se mig lida


vi känner oss rätt hemma på fatcap..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0